zondag 8 juli 2012

twee kaarten met thema 'In the Garden'


hallo,

dank jullie wel voor de reacties die gegeven zijn op de kaart voor mijn moeder.
mijn moeder vond de kaart inderdaad erg mooi en was er heel blij mee. helaas kwam de kaart een dag te laat, met op de envelop een sticker waarop stond:' frankeren is gecontroleerd'
het was geen probleem want er zaten genoeg postzegels op. hihi. maar waarschijnlijk kwam de kaart wel hierdoor te laat. gelukkig is de kaart wel bezorgd. (:

en dan mocht ik voor de craftascene   vandaag één keer  een gast-designer zijn.
ik heb twee kaarten gemaakt zodat zij kon kiezen maar uiteindelijk zijn ze alle twee gepost.

de thema van die challenge-blog  is: In the Garden.
deze challenge-blog vragen een complete scènes die bestaan uit stempels of je mag ook in je eigen afdrukje tekenen.
zolang er maar een voorgrond en een achtergrond in is verwerkt.
op deze manier gaat het eigenlijk op een kleine schilderij lijken. 
alle stempel merken zijn welkom. 


de kaart hieronder,
de wiel met de fazant is een stempel van Northwood en de rest heb ik zelf getekend.


ingekleurd met Derwent softcolour potloden


dan de volgende kaart, 
 we hebben een boerderij tuin met een vijver.
en daar was zo'n libelle. 
deze afbeelding heb ik na getekend van een foto die ik toen gemaakt heb.


het is natuurlijk niet kloppend of precies zoals de foto.
het is een prachtige libelle en zo groot.....later zag ik de libelle ook in het groen.
volgende project, hihi


ingekleurd met derwent.
het hekwerk is nog niet helemaal naar mijn zin....


ik vond een hele eer om voor een keer een gast-designer voor die geweldige mooie challenge-blog te mogen zijn.
ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes Dora

19 opmerkingen:

  1. Wow Dora, wat heb je dit weer practig gedaan.
    Je kunt ondertussen van al die leuke dingen die je getekent hebt wel een bedrijfje in stempels of digi stempels beginnen.
    Leuk dat je gastdesigner was, ook weer een leuke ervaring.
    Durf je nog wel je kaarten te versturen? Je zou ze haast zelf bezorgen als het in de buurt is.
    Groetjes en welterusten.
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaarten Dora!! Oh en die Libelle, prachtig zeg! Soms zijn ze zo groot dat je er bijna bang van zou worden! Maar wel erg mooi om te zien. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dora, dit is echt leuk zeg!
    Je kan gerust illustrator worden.
    Leuk om je talenten zo te ontwikkelen.
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit challenge blog is toch op je lijf geschreven Dora! Geweldig wat je weer gestempeld, getekend en gekleurd hebt:0) Zou ook niet kunnen kiezen, want ze zijn beide superzzz!!
    fijne week!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten en wat kan je mooi tekenen en inkleuren zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Dora,
    Het zijn weer twee kunstwerken hoor je kaarten. Geweldig, ze zijn weer prachtig.Ik zou ook niet kunnen kiezen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are fabulous! I am so impressed with how well you draw, great combination of drawing and stamping. Awesome colouring too. Thank you for being our guest designer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuke dat je GDT mag zijn en je hebt twee schitterende kaarten ervoor gemaakt! De stempels prachtig gecombineerd met het tekenen erbij! Super!! Ik snap ook wel waarom ze allebei geplaatst zijn want ik kan ook niet kiezen welke het mooiste is. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer twee prachtige kaarten Dora, die met de libel vind ik zo prachtig!!! maar die met de fazant is ook zo WAAAW,, Jij overtreft telkens je vorige prestatie, ik kijk al uit naar het volgende master-piece!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Dora, wat een schitterend kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een prachtige kaarten!! Wederom prachtige tekeningen, het lijken wel schilderijen! :)

    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat heb je weer mooi getekend en prachtig gekleurd. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat weer schitterend gedaan Dora, helemaal geweldig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dora je hebt 2 prachtige kaarten gemaakt, de libelle vind ik erg mooi geworden je hebt het mooi ingekleurd
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik sta echt paf van jouw tekentalent Dora. Ik vind je kaarten GE-WEL-DIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Dora,
    Wat heb je weer enorm je best gedaan om weer twee prachtige kaartjes te maken. Ik ben wel heel benieuwd naar jullie tuin met vijver. Ik ben dol op vijvers maar wij hebben er op dit moment geen een in verband met de kids, die zijn gewoon nog te klein.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. GEWELDIG getekend weer, Dora!
    Toch jammer dat de kleuren en het geheel nooit zo goed overkomt op de weblogs als ze in werkelijkheid zijn.
    Jij hebt talent!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Well, look at you, they finally noticed how talented you are and made you a guest designer!! Good for you. I am so happy for you, you deserve this recognition. We have a new puppy and she has taken up a lot of our time lately. Just wanted you to know I just saw these two beautiful cards and your work just keeps getting better.........

    Big Hug
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen