zondag 5 oktober 2014

craft a scene

Hallo Allemaal,

Allereerst hartelijk welkom aan de nieuwe volgers en hartelijk dank voor de mooie reacties die gegeven zijn.

update internet: helaas hebben wij per mail een brief gekregen dat bij ons nog geen 'breedband'internet mogelijk is.
Ze geven het nog niet op. (gelukkig maar) 
Geduld.....
Helaas blijven wij nog met beperkte internet. en kan ik niet bij jullie langskomen.
Mocht jullie alsnog een berichtje van mij krijgen, weet dan dat ik even in het dorp ben bij familie om daar  internet even te gebruiken.


Nieuwe maand is begonnen dus ook een nieuwe challenge bij http://craftascene.blogspot.de/
De thema is: Silvery Moon.
Dit betekent dat er een scene wordt gemaakt met een 'maan' erin.

Hieronder is mijn bijdrage. 


Kijk gerust op dat challengeblog, Mijn DT-maatjes hebben er toch mooie kaarten gemaakt!!!
Die van mij.....oef!...geef maar eerlijk toe....te donker...
Ik had al een aantal gemaakt wat niet goed ging. en dan kom je in tijd nood...tjee...wat gaan de dagen toch snel. en wat kan er toch veel gebeuren in één week. phoe.
Ben heel  erg benieuwd naar jullie eerlijke reacties.

Fijne zondag!!
groetjes Dora

Ik wil jullie ook vertellen dat ik met deze kaart

de challenge van Stampinback heb gewonnen. Gaaf hé.




11 opmerkingen:

  1. Heel mooi is je voorbeeldkaartje Dora...prachtig in die monochrome kleur...en jammer dat internet bij jullie nog niet goed is, Dan wonen jullie waarschijnlijk erg afgelegen...ook wij wonen echt op de boerenbuiten...maar hier is het geen probleem....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Both lovely Dora but I think it's the monochromatic that really wins for me today.

    Enjoy the rest of your Sunday.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig tafereeltje heb je weer gemaakt Dora, supermooi!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem niet te donker maar juist erg mooi!
    Gefeliciteerd dat je hebt gewonnen; dik verdiend!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Dora, wat zijn jullie toch aan het tobben met het internet, dat lijkt me echt balen.
    Je kaart is schitterend, ik zit er ademloos naar te kijken, ik vind hem zo prachtig, precies goed van kleur.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Hoi Dora,

    Wat zonde van jullie internet, schiet niet op zo...
    Hopelijk hoeven jullie niet heel lang meer te wachten !
    Wat is je kaartje mooi zeg, echt prachtig hoe je
    die maan hebt weten te verwerken ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Dora,
    ik vind je kaart juist heel erg mooi. Zo'n sfeer die hij uitstraalt! Misschien voor het thema wat aan de donkere kant. maar de maan ziet er wel zilverig uit!
    Jammer van dat internet zeg. Hebben je kinderen er geen last van voor school?
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eerlijk gezegd vind ik 'm gewoon mooi en niet te donker! Maar als je zelf iets in je hoofd hebt, en het wordt anders, dan is dat wel eens lastig ;). Gefeliciteerd met het winnen van de challenge!
    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Dora,
    nou zoals ik deze kaart zie, fascineert hij mij enorm, ik vind het niet te donker hoor!
    Prachtig!!!!
    Van harte met je gewonnen challenge!
    Wat jammer nou dat je nog niet onbeperkt kan internetten, en dat in deze tijd, belachelijk gewoon!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs Dora....leuk is dat he!
    Dit kaartje is misschien aan de donkere kant....maar ik vind het wel kunnen hoor! Jammer dat je niet kan internetten....daar baal je behoorlijk van denk ik....super vervelend is dat! We zijn het zo goed gewend wat dat betreft en kunnen niet meer zonder!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen