zaterdag 25 oktober 2014

kaart


Hallo Allemaal,

Even een kaart tussendoor posten, normaal worden mijn berichten automatisch gepost.
Dit kaartje gisteravond gemaakt. Bij de challenge van Marianne design is een thema, maak een 50-er jaren stijl kaart.
Dat vond ik zo'n leuke thema. Ik zag dat er bij één van hun DT-lid ook een typemachine is gebruikt. En ik heb geen plaatjes van MD met de jaren 50er stijl. Ik heb gewerkt met de kleuren van die jarenstijl. Even gegoogled... en ik zag dat er toen de zwarte/witte tegelstijl er ook bij hoorde. (:
zoals je ziet....heb ik daar gebruik van gemaakt.
Stansen en stempels zijn van MD.


Groetjes Dora

50-er jaren stijl

18 opmerkingen:

  1. Pretty card Dora.

    Hope you have a good weekend.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan joh en ja.....die zwart witte tegels!!! Ik kan ze me nog herinneren.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Het is best een moeilijk thema, maar jij hebt het heel
    erg mooi gedaan, super kaartje ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is superleuk geworden Dora - moeilijk thema maar je hebt het super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Dora,
    knap gevonden op dit thema vooral die tegels..
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje heb hem ook net geplaatst lastig thema, maar het is gelukt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Dora,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb ej dit enig opgelost Dora!! Ook ik heb 0 plaatjes uit die tijd maar dit gewoon super!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een prachtig kaartje Dora.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je weer mooi gedaan Dora, inderdaad dat waren de tegeltjes bij ons thuis vroeger....Super leuk....

    Groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het was ook een moeilijk thema maar ik vind jouw kaart super geworden
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke uitvoering Dora en goed opgelost.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk hoor!! Die wit/zwarte tegeltjes, dat hadden wij in een 50-er jaren flat in de gootsteen....
    Grappig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik herken meteen de tegeltjes....wat heb je dat leuk gedaan Dora!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Dora en ik herkende de tegeltjes ook meteen!
    Leuk dat je de typemachine hebt gebruikt voor je kaart.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kaart, leuk dat je weer met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk Dora! De zwart witte vlakken zijn erg leuk bedacht!
    Bedankt voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Dora,
    Wat leuk met de zwart/wit tegeltjes past heel goed bij de jaren 50 stijl.
    Leuk dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen