dinsdag 30 augustus 2016

Meisjeskaarten op bestelling


Hallo,

Hartelijk dank voor het langskomen en reageren op mijn vorige bericht. Zoals jullie wel begrijpen komt er na de jongenskaarten nu de meisjes kaarten.
En inderdaad, het is best moeilijk om onder de 20 gram te blijven inclusief envelop. 
Ik heb ook heel veel papier tussenweg gesneden wat je niet ziet. Zoals onder het afdrukje.
Je houdt dan best veel restjes papier over. Wat ik eigenlijk niet meer bewaar.
De gram van de kaart voor 1 postzegel mogen best omhoog naar 25 gram, nietwaar? Dan wordt het ietsjes makkelijker. ((:






















Groetjes Dora



13 opmerkingen:

  1. Wauw! deze zijn ook weer super Dora! en inderdaad als ze het verhogen naar 25 gram dan kan er bij mij ook veel vaker een kaart met 1 postzegel op de post. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige series. En ja, ik vind het ook een goed idee, gewicht verhogen naar 25 gram. Ik laat mijn kaarten bij onzekerheid wel eens wegen en kom dan op soms 22 gr. IK durf het dan niet te wagen er één postzegel op te doen. Onze buren kregen een boete en moesten best veel betalen (ik weet niet meer precies hoeveel) of je moet er geen afzender op zetten maar dat is ook niet zo leuk. Gelukkig kregen zij, als afzender, de boete en niet de ontvanger. Maar ik vind het een goed idee Dora om stukjes tussen uit te snijden. Ik heb dat al eens eerder gedaan maar denk er vaak niet aan. Toch wel de moeite waard denk ik.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow....ook deze serie is weer prachtig Dora! Wat ben jij productief zeg! Wat je zegt van stukjes wegsnijden .....dat doe ik ook altijd en ik kom bijna nooit tot 20 gram.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Dora,
    ik heb al moeite om onder de 50 gram te blijven, dus snijd ik ook voortaan stukjes weg..die ik dan wel bewaar..
    Ook je meisjes serie is weer heel erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit is een prachtige serie Dora. Ik snij ook altijd papier weg, maar bewaar dit wel, voor bloemetjes of vlinders. Maar 20 gram is eigenlijk niets.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende serie meisjeskaartjes Dora....en allemaal zoooo mooi afgewerkt met hele leuke en mooi ingekleurde stempeltjes erop..
    Ook ik snij regelmatig wat laagje er tussen uit...Maar voor onder de 20 gram..kan je er niet veel accentjes erop doen...zijn dan meestal CAS kaartje...Maar die kunnen ook mooi zijn...
    groetjes Rosina...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een serie met geweldig leuke kaarten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat ben jij goed bezig. Ze zijn allemaal erg leuk! Mijn favoriete is toch wel het kaartje met het konijntje. Ik ben benieuwd naar je volgende post. Zien we dan ook weer zoveel mooie kaartjes voorbij komen?
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dora wat een verschillende en mooie meisjeskaarten en wat zijn het er veel ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn stuk voor stuk plaatjes Dora. Lijkt me inderdaad moeilijk om onder de 20 gram te blijven. Maar ze zijn super leuk geworden!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen