zondag 4 juni 2017

Nieuwe challenge bij Stamping Sensations/New challenge by Stamping Sensations.

Hallo allemaal,

Vandaag begint een nieuwe challenge bij: Stamping Sensations.
Thema: Gebruik je favoriete stempel/ Use your favourite stamp.


Dit is één van mijn favoriete stempel.
Deze stempel heb ik aantal jaren terug gekregen van mijn zoon. Hij was toen 10 jaar oud.(nu 15)
Hij heeft deze aan mij gegeven  met Sinterklaas avond. Hij vond dit ook een pracht van een stempel maar wist niet dat of ik deze al had. Dus met een leuke slimme omweg heeft hij ernaar gevraagd. Ik heb dat nooit in de gaten gehad. ((:
Het was een hele mooie verrassing dat hij deze stempel had gevonden.
Ik heb deze stempel al vaker gebruikt. En mijn zoon weet het ook nog steeds.
Vandaar mijn favoriete stempel. En zo heeft mijn zoon ook nog een konijn-stempel die ik mag gebruiken. Mijn zoon houd van konijnen. Hij heeft sinds kort weer 2 vlaamse reuzen. Hazeltje en Babbels. Vorig jaar heeft hij zijn vlaamse moeten laten inslapen vanwege een tumor. Boelie( 7jaar). Wat een verdriet.....Maar hij wilde dit jaar graag weer konijnen. 

Hieronder is mijn kaart gemaakt met de stempel van mijn zoon. Ingekleurd met Derwent.


Groetjes Dora


16 opmerkingen:

  1. A lovely CAS card Dora and so beautifully coloured.

    Enjoy the rest of the weekend.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje!
    Wat een leuk stempeltje.
    Je zoon heeft smaak.
    Wederom mooi ingekleurd.
    Fijn weekend verder, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi dora
    Mooie herinnering! Leuk dit kaartje mooi van model en leuk ingekleurd!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne kaart geworden, erg natuurlijke kleuren. Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi verhaal bij deze stempel. Op zo'n manier kan een stempel ook je favoriet zijn.... Lief kaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad een prachtige stempel. En deze heeft ook niets meer nodig op een kaart, komt prachtig tot zijn recht.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card Dora and such a cute critter !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, deze kaart met egeltje. Mooi ingekleurd. En dus ook een stempel met een bijzondere herinnering. Leuk dat je zoon deze speciaal voor je uitgezocht had.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That is so lovely, Dora! I love hedgehogs, but they are becoming increasingly rare here. Beautiful colouring!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig ingekleurd, Dora. Het lijkt wel of de egel van de kaart af komt kopen, zo eggies.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig Dora! Zo'n stempel doe je nooit weer weg ;-))
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Dora, what a stamp choice! It is coloured up so beautifully. I love your card.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is a real cute creation Dora.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen