dinsdag 12 december 2017

Kaarten gemaakt door het DT-Team.

Hallo bloggers en kijkers,

Vandaag kaarten, die gemaakt zijn door het Doortje-Digi Team.
Het thema is dit keer: Vogels/Birds.
Aangezien ik nieuwe digi's had getekend werd dat graag gebruikt zoals je hieronder ziet.
Geweldig nietwaar?
En een spontane kaart van Carla!


Je kan mijn mailen met de titel van de afbeelding en na betaling krijg je de digi's van je keuze naar je toe gemaild. 
dora-bdv@hotmail.com



Wies


Anja


Ela


Joanne


Sally


 De papegaai kan je hier vinden.
Gewerkt met inkt, te gekke krijtjes, potloden en verschillende stempels.
Ik had deze vorig jaar al gemaakt voor de Art-Specially poster maar nog nooit hier laten zien.
Nu de thema 'vogels' is kan ik het in deze blogpost laten zien. toch?

Dora


Komen jullie ook kijken op de blogs van Sally, Joanne, Wies en Ela?
Dit is het laatste post van dit jaar. Volgend jaar op 9 januari gaan wij weer verder.


Hieronder nog een kaart van Carla carlasknutselateljeeke.blogspot.

 

Deze digi vind je hier.
Wat leuk hé, zo spontane kaart van Carla.
Ik vind die echt heel erg mooi.
Dank je wel, Carla.


Groetjes Dora

12 opmerkingen:

  1. Prachtige digi's!
    Mooie voorbeeldkaarten. De vogeltjes vliegen hier door de tuin. Zo leuk!
    Papegaai natuurlijk niet😉. Deze is ook er mooi.
    Veel plezier met de feestdagen en tot in het nieuwe jaar!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie voorbeeldkaartjes Dora, vooral dir met de papagaai vind ik gaaf....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn dit prachtige digi's Dora en iedereen heeft er zijn best gedaan om er mooie kaarten van te maken.
    Ze zien er fantastisch uit.
    Ik heb op mijn post voor vandaag ook een kaartje staan met een langgeleden freebie van jou. 'k Vind deze nog steeds heel leuk en nu mijn kleinzonen zijn beginnen paardrijden, kwam deze digi wel heel goed van pas voor de kerstkaart.
    Moest je hem willen gebruiken voor bij de digi in je webshop, dan mag je hem van mijn blog nemen, geen enkel probleem.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Dora,
    wat zul je toch steeds trots zijn op je iegen digi's als je ze zo mooi ingekleurd ziet door mede bloggers, het zijn stuk voor stuk voor prachtige creaties!
    Je papegaai vind ik ook zo mooi!!!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I just adore bird cards - these are great!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan dames. En ze zijn prachtig die vogels Dora.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan dames en wat leuk om ook weer eens dierenkaarten te zien in plaats van alle kerstkaarten ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo dora,

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn kaart. De design papier heb ik bij de Action vandaan. Hopelijk heb ik je hierbij geholpen. Groetjes,
    Saskia Pullen

    BeantwoordenVerwijderen